четвртак, 25. јун 2009.

Biseri pacijenata

Ovo su dugogodišnji zapisi dr. Aleksandra Revišina urađeni zajedno sa petoricom kolega, a na osnovu autentičnih izjava pacijenata na Urološkom odeljenju bolnice u Zemunu. Preneti su sa neznatnim izmenama:

-Snimali me na niskom nivou.
-Muška žila mi sve manja i manja. (Kaže dr.Revišin pacijentu: "I meni").
-Oseća nesebično mokrenje.
-Loše stojim sa prostatutom (prostatom).
-Tako me tu lecke žicne, a sinovac mi radi u statutu (Institutu).
-Ne mogu da mokrim u dubećem stavu.
-Pobacila sam kamen iz bubrega.
-"Nemojte sedeti na hladnom", kaže doktor. Pacijent:"Mi političari imamo "Politiku" i ja uvek sedim na njoj".
-Bolovi su prilično užasni.
-Imao sam zapaljenje bubrežnog mišića.
-Jaja mi se ugrudvala.
-Doktore, mnogo sam razočaran.Ovaj moj vršnjak ni glavu da digne.
-Imala sam profilaktički šok.
-Da to nije možda spontani rad bubrega?
-Imala sam smešnu mokraću.
-Imam apostrofiju testisa.
-Dr. Revišin: "Spremite se za pregled" (rektalni). Pacijent: "Hoću, hoću, ali samo da bude bratski".
-Imam vedriji testis.
-ON: "Imam vanmaterično ronično zapaljenje".
ON: (posle rektalnog pregleda): "A vi tako mene na brzinu..."
-Ja sam paničar i bojim se da mi se prostata ne nagomila u kanale.
-Dr. Revišin: "Uveče da odsedite 10 - 15 minuta u toploj vodi". Pacijent:"Jel' na penisu?"
-"Jeste li videli okom krv u mokraći?" Pacijent: "Da, pre neki dan su mi bile krvave oči".
-Bio sam na pregledu prostate i gledao me neki doktor, ali ja pravo da vam rečem, ne znam čime me je pregledao.
-Dobio sam plazmu (klizmu).
-Imam ladan bol tu od dole.
-Imam tekst opterećenja srca.
-Kod vas radi Dr. Budimilaja? (Budimlija).
-Bole me bubrezi. Možda je od kajša od pantalona.
-Izlazi mi sok iz čmara.
-U spermi imam neke grudve koje su tvrde. Ma ne da su tvrde nego TVRDE.
-Pacijent: Da li radi dr. Nivelin? (Revišin).
-Pacijent: Hoću kod dr. Škoro? (Koštro).
-Pacijentkinja: "Molim Vas, gde je ovde intimna nega?"
-Imam plastični srčani zalizak.
-Kad svršavam, levi testis oće da mi izađe kroz penis.
-Šiptar koji je bio na mnogo pregleda: "Bio sam idi mi - dođi mi".
-Ponekada mi mokraća prosmudi.
-"Jeste li imali stolicu" pita lekar: "Pa tako malo prdnem, malo litnem".
-Boli me prostaka.
-Ma pustite me kod muškog ginekologa, samo da pitam nešto.
-Štuca mi glavić.
-Imam kisele bolove tu dole.
-Uhvati me malaksija.
-Znate, ne presvlači mi se kožurica.
-Samo jednom sam imao rastur.
-"Je li vam to od rođenja?" Odgovor: "Ne, to je još od pre."
-Rekao mi je dr. Nikolić da bolujem od prostote.
-Imam tužne bolove iznad levog jajeta.
-Lečim se kod dr. Nidže (Dr.Nikolić).
-U stomaku mi grmi, puca i lupa.
-Na mom imam belo pranje.
-Imam grozne pekove.
-Nije došao do izražaja (nije tucao).
-Pri mokrenju popustim i unazad.
-U čmaru mi ključa voda, a oko uda kao da su mravi.
-Nešto mi je dole svrabljivo.
-Imam pečenje na vrhu udeta.
-Kad izvršim erupciju (kada svrši).
-Pre sam piš'o po dva fata (fat = 2 metra).
-Ja se bazir'o na išijas,a ono ispali bubrezi.
-Povredio sam štaniclu (scrotum).
-Otičem ispod očiju, a ništa mi nije vlažan stan.
-Imam obešenost jajeta.
-Lično ga peče kad mokri.
-Ja vas skromno poštujem.
-Bila je kod gastriologa.
-Nemamo propust mokraće.
-Što mali mi više, a on mi ladan i obrnuto.
-Energičan je na lekove.
-Peče je angina (vagina).
-Imam ogorčene bolove.
-Došao sam da skinemo tiketu (kateter).
-K'o konja kad ponudiš da pije vode, tako i ja njega ponudim i on uvek piša.
-Peče me muška polna cev od pola pa napred.
-Bolovi nisu jaki, ali su zato tupi.
-Ufati je ovdan (slabine), a onda ufati u stomak pa sastavi se sa glavom i padne u nesvest.
-Imam mučninu u penisu.
-Ordinirana je duboka klizma koja je urodila plodom (hirurg).
-Bio je lepota 16 cm. Sada je pokvaren i ja sam poražen (impotentan).
-U malenkosti (mladosti) mi je jaje bilo veće.
-Imao sam neku prašinu u bubregu.
-Vršnjak mi se iskrivio.
-Na mišicu (penis) mi se nešto belo fata.
-Boli me tanjište (slabine).
-Peče me organski pol.
-Boli me desna moštanica.
-Imam bolove u guznoj duplji.
-Zmicka mi kad idem.
-Boli me desni rotar (ureter).
-Povraćao sam i napred i nazad.
-Ima skrenozu (sklerozu).
-Prvo mi kvrcalo, a onda sam imao dva prepada bubrega sa sevanjem u testis.
-Boli me leva dupna kost.
-Naleteo sam na neku honorarno, pa mi kesa nema pad, a rupa od mokraće se proširuje.
-Lično me kičma boli.
-Treba mi recept i lek za prirodni pokret.
-"Šta piješ?" "Pet na oko" (5-NOK).
-Na svaki mesec dana imam plod sa ženom.
-Ujutro osetim zamor levog bubrega (pravnik)
-Zuji mi u jajima.
-Bio sam kod dr. Derviša (Revišina).
-Dobio sam malo mutne vode..
-"Zbog čega ste došli?" "Zbog odozdo"
-Pre dva meseca smo izvadili tiket, pa sada opet teško mokrimo.
-Ciganin: "Imao sam sobu 3X3 pa smo se jebali, da izvineš ko mršave svinje. Kako god se okrenem noćom, ona stvar mi pred nosom".
-Boli me desni tenis.
-Prostata mi vlaži i švicuje, naročito sa desne strane.
-Inače ja sam bolesnik na levom bubregu.
-Pijem fanfule i tak'e lekove.
-Na vrhu prirode, da izvinete, hladno mi je kao led, a onda mi je hladno i oko srca.
-Zabole me kičma trtanica.
-U urotraktu nisu nadene bronhieksazije (rentgenolog)
-Ide mi vruća para iz zadnjice.
-Pa šta da radim, moram da jedem, mokraća traži svoje.
-Pacijentkinja (zove se Premilija): "U mokraći imam ešin koli i bolujem od cisto - bešike."

Нема коментара:

Постави коментар