уторак, 28. јул 2009.

Grafiti 1-100

1. Nisam lud samo tako izgledaš.
2. Mirko pazi govno.
3. Ja sam zapalio žito.
4. Sloba je ubio Loru Palmer.
5. Iskopaće tebe Bili Piton.
6. Devojke pamet u glavu, a dole šta uleti.
7. Kad porastem biću dete.
8. Incest je zabava za celu porodicu.
9. Ako voliš da ležiš na stomaku, lezi bar na tuđem.
10. Oralni seks je stvar ukusa.
11. Šta je onanija? Ljubav po sebi.
12. Saziva se skup beogradskih devica u telefonskoj govornici kod Politike.
13. Društvo, moram da idem da jedem. Ćale će da mi sere.
14. Poruka u muškom WC-u: Sudbina države je u tvojim rukama.
15. Poruka u muškom WC-u: Dole kitolovci.
16. Jebeš zid na kome nema ništa napisano.
17. Seks nema kalorija.
18. Ginekolozi su voajeri zaštićeni zakonom.
19. Ljubav je bolest koja obara u postelju.
20. Vodite ljubav kao rat.
21. Proglašavam se erogenom zonom.
22. Jebeš vojsku- rekoše muškarci i obukoše žene u uniforme.
23. Više volim picu nego pizzu.
24. Bio sam ti prvi otpozadi.
25. Kada je grafit na zidu mokar, znači li to da je tu bio kritičar.
26. Tata, od danas mi više nisi otac. Od sada si mi ćale- najzad osamnestogodišnjak
27. Vuk azbuku menja, ali Crvenkapu nikad.
28. Egoista je onaj koji više misli na sebe nego na mene.
29. Idealan grafit za kineski zid:ULAZ IZ DVORIŠTA.
30. Svega ovog ne bi bilo da je Pera odmah otišao u policiju.
31. Nervni slom je nasledan, dobijamo ga od svoje dece.
32. Ako ti sreća okrene leđa, lupi joj prstenac.
33. Roditelji su me izveli na put, sad sam autostoper.
34. I uši imaju zidove.
35. Ko pre devojci sam u nju upada.
36. Čekala je princa na belom konju, a došao je konjina.
37. Zaustavite Zemlju hoću da siđem.
38. Ljubav je kost koju glođe svaka budala.
39. Srce je kanta u koju staje svako smeće.
40. Traži se iskrena, prava i trajna ljubav. Plaćanje po dogovoru.
41. Ubadam želje po kućama.
42. Izgubljena ručna bomba. Porodici nalazača saučešće.
43. Prodajem polovan toalet papir. Samo dva puta korišćen.
44. Kupujem novu WC šolju. Stara se napunila.
45. Sjubekat traži objekat radi glagola
46. Prodajem lampu na solarnu energiju.
47. Smeši nam se bolje sutra. Crkava od smeha.
48. Muškarci su kao WC šolje- ili su usrani ili su zauzeti.
49. Epruveto srećan ti 8. mart.
50. Dobra vila mi je ispunila dve želje, treći put nisam mogao.
51. Da li će i pri izlasku iz atomskog skloništa dame imati prednost.
52. Molimo pametnije da više ne popuštaju, stanje je kritično.
53. Kada u pustinji nema iskusnih žena dobre su i deve.
54. Uvek kad nekoj devojci kažem srce moje, ona počne da lupa.
55. Tresla se Goca rodio se Miša.
56. Majstore prikucaj još jedan, klizim. Isus
57. Sve ribe se oduševljavaju kitom.
58. Ljubav je kao vulkan, posle erupcije se puši
59. Žene su kao šibice, zapale se tek kad ih kresneš
60. Kad ja tamo, a ono međutim.
61. Pošteni ljudi su nekada manje krali.
62. Svojoj ćerkici Jasmini želim srećan drugi rođendan i nek mi poživi još toliko.Srećni otac
63. Svemir, to je nešto prazno zapakovano u ništa.
64. Seks je nastao kada je Adama zabolela ruka.
65. Ukazala mi se Gospa. Baš i nije neka riba.
66. Bojim se mraka. Da li biste me dršali u naručju?
67. Ona je kao zebra, mnogi su prešli preko nje.
68. Neću nikad da umrem. Čula sam da tada opada kosa.
69. Snešana, moja ljubav prema tebi je bezgranična. Glupost ne zna za granice.
70. Zaposlio sam se u fabrici prezervativa. Služim kao model.
71. Vesna možda ti nisam bio Luj, ali sam ti bio najmanje četrnaesti.
72. Ako se bojiš mraka, dođi da ti ga skinem.
73. Princ uvek vodi konja sa sobom, za slučaj da je princeza nimfomanka.
74. Ja sam najveći ljubavnik. Tako mi desne ruke.
75. Srp i čekić, to je hladno oružje.
76. Berlinski zid je srušen. Ostao je još Berlin.
77. Sirotinja je najbogatija, uvek sve plaća.
78. Ja tipove obaram s nogu. Mašinka
79. Idealna definicija seksa: OOP, PRC, AAH, ŠTRC!
80. Mladići se na ulici okreću za devojkama zato što je lepota prolazna.
81. Kada žene nemaju šta da kažu, muškarci ne mogu da dođu do reči.
82. Osigurajte svoje stanove od požara-poplavite ih.
83. Ogledala služe kao dokaz da je Snežana najlepša na svetu.
84. Kad optimista nađe svoju ženu u krevetu sa drugim misli da je reč o silovanju.
85. Dole droga, dajte nam ćevape.
86. Svako zašto ima svoje...jebi ga.
87. Golicljivi ljudi treba da izbegavaju škakljive teme.
88. Obešeni je živeo povučeno, oko vrata.
89. Finiš trke u naoružavanju posmatraće mnogi gledaoci rasuti po atmosferi.
90. Kada jednom sve bude pronađeno, Japanci će izumreti.
91. Muškarcima ništa ne zameram ako im je preko osamnaest. Godine nisu važne.
92. Prvi grafit u istoriji: Evo, vidimo se u osam kod jabuke. Adam
93. Devojka mi je odlična učenica, ima 5 iz grudnjaka.
94. Takvu retkost odavno nisam video, a onda sam pustio vodu.
95. Ja nisam kao druge devojke. Ja sam kao prve.
96. Samo 10 miliona ljudi ima tu sreću da živi u Jugoslaviji, ostali nemaju tu sreću ali zato imaju sve ostalo.
97. Kada jedem jabuku i naiđem na crva, zgrozim se. A kada crva nema, pomislim: Kakva mi je to jabuka kad ni crva nema?
98. Vreme je relativan pojam-zavisi sa koje strane WC-a se nalaziš.
99. Želeo bih da te vezanih očiju prepoznam među hiljadama.Ala bih se napipao.
100. Devica sam, ali ne znam šta mi je danas.

Нема коментара:

Постави коментар