уторак, 28. јул 2009.

Grafiti 1301-1400

1300. Devojka mojih snova je lepa i nežna kao ružin pupoljak. I pametna skoro isto toliko.
1301. Ponavljao sam razred. Razrednu više puta.
1302. Što je više knjiga o zaštiti šuma to je manje šuma.
1303. Kako se ono zove ženski polni organ? Na vrh mi je jezika.
1304. Ljubav je ono što moj otac oseća prema rašnjićima.
1305. Želim da postanem pisac Šekspirovih dela.
1306. Golubovi spadaju u ptice-serice.
1307. Ko visoko leti, nisko zimi.
1308. Kriza - to je kada sedneš na klozetsku šolju, a nikako ne možeš da se setis zašto.
1309. Deca su nasledna - ako tvoji roditelji nisu imali dece, najverovatnije ih ni ti nećeš imati
1310. Ako vam se gadi kada vam buba-švabe upadaju u lonac, rešenje je jednostavno: prosipajte jelo po podu.
1311. Kad se budali ne sviđa ploča on promeni gramofon. Kada se pametnom čoveku ne sviđa ploča, on promeni budalu.
1312. Ako rano raniš - dve sreće grabiš. Ako rano grabiš- dve sreće raniš.
1313. Život je nešto sa čime se zabavljas dok piješ pivo.
1314. Volim Gocu. Ivane mi.
1315. Kad PRVI put primetiš da ne možeš DRUGI put - to je frka. Kad DRUGI put primetiš da ne možeš PRVI put - to je panika.
1316. Mi nismo hipici. Mi smo DECA kuće CVEĆA.
1317. Žene su volele Homeinija jer je svaki govor počinjao rečima: JA, VELIKI IMAM.
1318. Ako je ženi omiljena poza 69, to znaci da ona voli i jaja na oko.
1319. Mahovina ne raste uvek na severnoj strani - naročito ne kod žene.
1320. Složne sestre javnu kuću grade.
1321. Gde je kod konja rikverc?
1322. Iza svakog velikog čoveka stoji žena - čeka svoj minut ćutanja.
1323. Ljubavni grafit se piše srcem onoga koga volis.
1324. Raša Popov za predsednika.
1325. Koja je razlika izmedju slona i klavira? Na slona možeš da se nasloniš, a na klavir ne možeš da se naklaviriš.
1326. "Pametniji popušta". Reče vo i ode na klanje.
1327. Ja se ne mogu pokvariti, Ja se ne mogu pokvariti, Ja se ne mogu pokvariti… Gramfonska ploča
1328. Neko voli garavu, neko voli plavu, a ja volim najviše od praseta glavu.
1329. Ne čekajte trenutak da se smejete kada ste srećni, možda se nikada nećete smejati.
1330. Ako neko želi da ostavi alkohol i cigare nek ih ostavi kod mene.
1331. Ozelenite prirodu - tucajte žabe.
1332. Niko nije nekoristan. Iskoristite me bar kao loš primerak. Nezaposleni.
1333. Povoljno! Primam mito. Sudija.
1334. Prodajem vrhunski prerađenu hranu. Debelo Crevo.
1335. Povoljno! Prodajem polovan tolet papir, korišćen samo sa jedne strane.
1336. Ako je Goran Karan zašto Dino Rađa.
1337. Moldere, vrati se, sve ti verujemo.
1338. Tesla, je l’ moglo to malo jednostavnije. (na zgradi FTN-a)
1339. Ne igraj se sa ženskim srcem, jedno je, igraj se sa sisama, dve su.
1340. Da govna vrede rodio bih se bez dupeta.
1341. Žena je za mene zakon... uh što volim rupe u zakonu.
1342. Policija se opametila- više ne pita koga treba da bije.
1343. Tamo gde lete golubovi mira spomenici su posrani.
1344. Kad snajperista namigne, to uvek obara s nogu.
1345. Sunce moje, u kom si mesecu?
1346. Ne pravi paniku na Titaniku.
1347. Bolje danas vutra nego bolje sutra.
1348. Atomska bomba ima i nešto pozitivno- protone.
1349. Otišao sam u bolji život! Vraćam se za pola sata.
1350. Nije to zet pa da pobegne.
1351. Od starog čoveka i od stare puške moraš se isto bojati: nikad ne znaš kad će da okinu
1352. Brak je nalik na pečurku, da li je dobra ili otrovna primetiš tek kad je kasno.
1353. Brak pojednostavljuje život, a komplikuje sadašnjicu.
1354. Diže noge, a sve viče- neću.
1355. Dobar je i nož, ali ga grlo ne podnosi
1356. Imao sam nekoliko neuspelih pokušaja, ali mnogo više promašaja.
1357. Kad neko stoji jednom nogom na vrućoj peći, a drugom u frižideru, statističar bi rekao da se taj čovek prosečno nalazi na prijatnoj temperaturi.
1358. Ako je grešiti ljudski, onda sam ja čovek i po.
1359. Štrajkujem glađu, živim od plate.
1360. Vladajuća stranka mu je i otac i majka. Biološki gledano, on je medicinski fenomen.
1361. Ideja komunizma je sjajna, samo šteta za nas što nije sve ostalo na ideji.
1362. Samo frigidnu ženu može iznervirati kada se stvar oduži.
1363. Srećnu ženi muž prevari sa drugom, a nesrećnu sa drugim.
1364. Smanjite broj saobraćajnih nesreća na putevima. Vozite po trotoarima.
1365. Tuđinu je trebalo pet vekova da bi uradio ono što smo mi postigli za pet godina.
1366. U Srbiji nikada više neće ustati brat na brata, sve je više porodica sa jednim detetom.
1367. Ono što narod misli u trenucima iskrenosti, zabranjeno je za mlađe od osamnaest godina.
1368. Vikao bi narod „dole lopovi”, ali nije dozvoljeno podrivati sistem.
1369. Komšiji nikako da crkne krava, ne znam zašto mi to radi.
1370. Temelji jesu klimavi, ali zato ostatak građevine puca od čvrstine.
1371. Nekoliko puta mi je dolazila epohalna ideja, ali nisam bio kod kuće.
1372. Mogli bismo i mi da se opametimo, ali bismo time izgubili svoj nacionalni identitet.
1373. Nije tačno da naša Skupština liči na cirkus. Cirkus čine vrhunski artisti i pametne životinje.
1374. Neophodno je da se istina o nama probije u svet. Zato smo i postavili probisveta za ambasadora.
1375. Svima nam je u glavi jedno, tako da za mozak nema prostora.
1376. Ljubav mladića dolazi iz punog srca, a ljubav zrelog čoveka često je posledica punog stomaka.
1377. Ljubi bližnjeg svog...dok je još topao.
1378. Najbolje stvari u životu su besplatne...i vrede svaku paru koju daš za njih.
1379. Mladić bez prijatelja je usamljen, a devojka bez prijatelja je nevina.
1380. Možda bi mi život bio zanimljiviji da se nisam rodio.
1381. Oni što pišaju uz vetar najbolje znaju odakle i duva.
1382. Sanjali smo o boljem životu umesto da smo otvorili oči.
1383. Znam strelca koji je i sopstveni život promašio.
1384. Toliki oslobodioci, a ja zarobljen u ovoj državi.
1385. Tek za vreme operacije našlo se nešto dobro i u njemu.
1386. Crkvena definicija braka: Brak je religijski čin u kojem dobijamo jednog razapetog više i jednu devicu manje.
1387. Pravna definicija braka: Brak je doživotna robija u kojem osuđeni može biti oslobođen samo zbog lošeg vladanja.
1388. Životna definicija braka: U braku nijedna žena ne dobije ono čemu se nada i nijedan muškarac se ne nada onome što dobije.
1389. Matematička definicija braka: Brak je sabiranje gnjavaže, oduzimanje slobode, množenje odgovornosti i deljenje para.
1390. Vojna definicija braka: Brak je rat u kojem spavamo sa neprijateljem.
1391. Slikar akta zatečen je- na delu.
1392. Naš Noje sanjari o većoj barci. Pojavio se višak stoke.
1393. U ljubavi je najbolje biti kao golman: skačeš na svaku koja ti priđe na pet metara.
1394. Plači, voljena zemljo- reče policajac i baci suzavac u masu.
1395. Političke prognoze su kao i vremenske- padavine su uvek moguće.
1396. Slabiji pol je u stvari jači pol- zbog slabosti jačeg pola prema slabijem polu.
1397. Završio sam likovnu akademiju, sad mogu da se slikam.
1398. Budućnost se neće održati zbog nedostatka interesovanja.
1399. Isterali smo pravdu! Niko ne sme da utiče na odluke suda.
1400. Srbi, nasmešite se! Bila je ovo skrivena kamera.

Нема коментара:

Постави коментар