уторак, 28. јул 2009.

Grafiti 501-600

501. Bolje testirati kočnice nego kočiti testisima.
502. Idu dva kapetana jedan kuka drugi jadikuje.
503. Idu dva vuka jedan zavija drugi odvija.
504. Idu dva frajera jedan ima jaknu od skaja drugi od CNN-a.
505. Međunarodna ljubav je kad Indijac, rusku groficu, nemačkog porekla, u japanskom hotelu, američkom brzinom i francuskom strašću, bosanski pojebe.
506. Svaka cigara skraćuje život za 15 minuta. Svako vođenje ljubavi produžava život za 20 minuta. Poruka pušačima: jebite se da bi preživeli.
507. Glupaci svih zemalja- ubijte se.
508. Čovek koji zastupa sebe, ima budalu za klijenta.
509. Žena je izraslina oko pičke za koju se muškarac drži u toku seksualnog čina.
510. Sreća mi je okrenula leđa, to je njena omiljena poza.
511. Ljubav je kao da smo se upiškili. Svako je vidi na nama, ali samo mi osećamo toplinu.
512. Ljubav je kao most koji spaja dva ludaka.
513. U našoj školi nema bubašvaba. Pojeli su ih pacovi.
514. Možda je u raju bolja klima, ali u paklu imam više poznanika.
515. Pametniji popušta, pametnija dopušta.
516. Neka vam je laka crna žena.
517. možda ženama mozak i nije slaba tačka... ali je ipak tačka.
518. Ima žena koje tvrde da su svi muškarci isti. Zar to nije malo previše iskustva?
519. Jednoj ženi treba 20 godina da od sina napravi muškarca, a drugoj samo 20 minuta da od njega napravi budalu.
520. Prodajem sobu sa španskim zidom, švedskim stolom, francuskim ležajem i poljskim WC-om.
521. Koeficijent inteligencije kod muškarca srazmeran je broju delova odeće na ženi.
522. Najbolje žene su kao kokoške, imaju dobre batake i pileći mozak.
523. Prodajem kravu, crna metalik boja, hi-fi mukanje, spušteno vime, sportski rep i aluminijumska kopita.
524. Muškarci se najlakše šarmiraju punim grudnjakom i praznom glavom.
525. Možemo li da pređemo sa vi na tebe.
526. Bolje pet do dvanaest nego jednu posle dvanaest.
527. Bolje vrabac u ruci nego iznad glave.
528. Batina je iz jaja izašla.
529. Nimfomanka se i za slamku hvata.
530. Lezi, čini mi se da te volim.
531. Žena dugo pamti, a kratko brzo zaboravlja.
532. Dosta priče, pređi mi na stvar.
533. Neke ljubav mere uzdasima, a neke centimetrima.
534. Upoznaj sa mog sebe.
535. Fizičari, cepajte drva, a ne atome.
536. Prilikom oralnog seksa teško je ostati bez dlake na jeziku.
537. Čovek je tu da napravi korak, a žena raskorak.
538. Onaj ko ne želi da rizikuje ne skida sa sebe prezervativ bar devet meseci.
539. Živimo kao bubreg u gnoju.
540. Muzika mu je promenila život, pao mu je klavir na glavu.
541. Kad je reč o dužini muškarac odmah pomisli na centimetre, a žena na minute.
542. Roditelji su me izveli na put, sad sam autostoper.
543. Pala bomba na obdanište, sada ima duplo više dece.
544. Rekla je da neće više da me vidi. Ugasio sam svetlo.
545. U seksu je kao u košarci, što je veća daljina sa koje možeš da ubaciš, to si popularniji.
546. Ostavite pušenje, štetno je po kolena.
547. Istorija nije nevina, mnogi su ušli u nju.
548. Ako vodite ljubav na plastu sena budite oprezni, tu negde je igla.
549. Ako ti je dečko matematičar lako može da izlazi sa dve nepoznate.
550. Žene su kao vino, što su starije sve više liče na bure.
551. S vremena na vreme u sebi nosim deo tebe.
552. Sine nemoj da ljuljaš baku, nije se zato obesila.
553. Pre i posle incesta treba ruke prati, nemoj da te zato opominje mati.
554. Probudite se sa osmehom na licu, spavajte sa ofingerom u ustima.
555. Da li će Mesec ikada shvatiti da ga Zemlja samo vrti oko svoje ose.
556. Najgora beogradska kletva: Dabogda ti kuća bila na CNN-u.
557. Muškarci su kao žvake, prvo su slatki, a posle se lepe.
558. U zdravom telu zdrav i dug.
559. Jedini lek za seks je još više seksa.
560. Seks je 50% onoga što si dobio i 50% onoga što ljudi misle da si dobio.
561. Devet od deset zubara preporučuje oralni seks.
562. Mnogo je stvari boljih od seksa. Mnogo je stvari gorih od seksa. Ali ne postoji ništa kao seks.
563. Seks je jedan od devet razloga za reinkarnaciju. Ostalih osam nisu važni.
564. Ako ga uhvatiš za jaja, dobićeš i srce i glavu.
565. Smrt fašizmu moj ti u organizmu.
566. Na šurci izgubljen spermatozoid, devojci koja ga nađe želim redovan mesečni ciklus.
567. Ako ste u WC-u nemojte ništa da radite navrat-nanos i na svoju ruku.
568. Kad ugleda ženu, muškarac postane lovac. Kad ulovi ženu, muškarac postane plen.
569. Pravog muškarca nećete videti da pegla i pere, on to završi pre nego što se njegova žena probudi.
570. Ne perite čarape u supi, pustiće boju na rezance.
571. Po podošnjacima se noć poznaje.
572. Pokvario me se peščani sat. Ide tri zrna unazad.
573. Prijatelj služi da kada ti je loš dan odeš i pokvariš i njemu dan.
574. Seminar o putovanju kroz vreme biće održan prekjuče.
575. Hranite decu beli lukom. Lakše ćete ih naći u mraku.
576. Kad god odem na proslavu godišnjice mature ustanovim da su se moji školski drugovi tako ugojili i oćelavili, da me jedva prepoznaju.
577. Ako vam ide suviše lako, pogledajte bolje, mošda vam ide nizbrdo.
578. Ekološki grafit: Spasi drvo, ubij dabra.
579. Avelj je izvršio samoubistvo, javlja kainova agencija.
580. Izgubljen tenk zelene boje, odaziva se na ime Pali.
581. Filozofsko pitanje: Da li je zdraviji grob od cigle ili od betonskih blokova.
582. Ne može žena da vara muškarca, koliko on može da se pravi da je veran.
583. Postoje tri vrste ljudi: oni koji znaju da broje i oni koji ne znaju da broje.
584. Ne smeta mi što sanjam na engleskom, ali me nerviraju nemački tilovi.
585. Ako neko zaliva cveće praznom kantom, to ne mora da znači da je on lud, već da je cveće veštačko.
586. Ona je kao boginja, svi su je preležali.
587. Nisam primeti da mi se žena davi. Vrištala je uobičajeno.
588. Da smo se drugačije sreli, sve bi bilo ranije.
589. Šta ima četiri noge i ruku? Srećni pitbul terijer.
590. Perite čarape i noge će vam duže trajati. Preite noge i čarape će vam duže trajati. Perite i noge i čarape i prijatelji će vam duže trajati.
591. Bolje ispasti glup nego iza autobusa.
592. Potrčao je u susret tramvaju. Tramvaj ga nije prepoznao.
593. Kasetofon mi je crkao u najgorim mukama, neka budala je pustila turbo-folk.
594. U čemu je prednost brzopisa? Ako strašno brzo pišete, onda možete da opišete kako je to kad vas gazi valjak.
595. Marko pronađi devojku i oslobodi kupatilo. Tvoja mama
596. Srbi imaju dva mora: more i more bre.
597. Jao koliko je ovde ljudi. Koji li sam ja?
598. Radimo od otvaranja do zatvaranja.
599. Ljubav je slepa, brak nam otvara oči.
600. Ja sam svetski poznat u svojoj ulici.

Нема коментара:

Постави коментар