недеља, 27. децембар 2009.

Mali polni organ...

Nekoliko primera kako najlakše "ubiti u pojam" muškarca sa malom "spravicom"... 

 • Pušila sam deblje cigare od toga.

• Vidi gaaaa... kako je slaaadak...

• Moje saučešće...

• Ko te je obrezao?

• Hm... zašto ti ne bih samo cuckala...

• Neka, zabavnije je samo ga gledati.

• Jel mogu da mu nacrtam usta i okice?

• Vau, tvoj... hm... tvoja stopala su tako velikaaaa...

• Mom zadnjem momku je bio 20 cm duži.

• Nema veze, radićemo oko njega.

• Hoće li da cvili ako ga stisnem?

• O, ne, glavobolja!

• Hoćeš da budem iskrena?

• Ništa strašno... i moj osmogodišnji brat ima isti takav...

• Možda će da poraste ako ga zalijemo?

• E, hvala, baš mi je trebala čačkalica.

• Jesi li ikad pomislio da radiš u cirkusu?

• Cool, lov na blago.

• Zašto te je Bog kaznio?

• Barem ovo neće da traje dugo.

• Šta je ovo?!!

• I dalje radi, tako?

• Uf, mrzim da radim kao bejbisiterka.

• Možda izgleda veće na prirodnom svetlu.

• Zašto ne preskočimo ovaj deo i odmah ne pređemo na cigarete?

• Izlazio si sa Lorenom Bobit?

• Vidi, sakrio se!

• Jel to optička iluzija?

• Dobro je što imaš toliko drugih talenata.

Taman za moju Barbi odeću.

• Ne usteži se.

Нема коментара:

Постави коментар