недеља, 14. март 2010.

Intervju sa Zoranom Radmilovićem

Jedan od naših najvećih glumaca, ali i boema Zoran Radmilović davne 1965. godine dao je jedan više nego zanimljiv intervju. Mislim da je svojim vickastim i duhovitim odgovorima svim današnjim "zvezdicama" zadao domaći zadatak kako se ponaša i razmišlja istinska zvezda. Iako se o sebi na taj način nikad nije izjašnjavao. Pročitajte ovaj interesantan intervju iz naftalina i podsetite se ili se po prvi put upoznajte sa glumačkom legendom Zoranom Radmilovićem. :)

Datum rođenja?
Ne brinite, dovoljno sam odrastao i svestan onoga što ću reći.
Težina, visina, boja kose, boja očiju?
Sve se to lepše vidi na slici - ko pažljivo pogleda.
Bračno stanje, deca?
Želim ih.
Stepen obrazovanja?
Naravno - visok, zar se ne primećuje?
Strani jezici?
Samo recite!
Mesečni prihodi?
Sasvim dovoljni.
Adresa (stan)?
Zadovoljan sam adresom.
Auto (oznaka)?
Zar vam ličim na čoveka koji ima te probleme? Ja sam bezbrižan.
Kada biste se ponovo rodili?
Ne želim to. Zapravo, želim, ali posle smrti. Želim još jedan ceo
život.
Sklonost, dar?
Pa zaboga, to svi znaju.
Sport kojim se bavite?
Ah, bio sam strahoviti sportista.
Kvaliteti?
Jasno izraženi znaci genijalnosti.
Mane?
Znaci (ovi gore) su toliko jaki da se neupućenom mogu učiniti kao mane.
Karakter?
Očigledno, ne preozbiljan.
Šta vas čini srećnim?
Da odgovaram na pitanja, eto, kao sad, recimo.
A šta nesrećnim?
Kad ih postavljam sebi.
Neostvarena želja?
Ne govorimo o njoj, više se ne može ostvariti.
Šta zamerate sebi umetniku i sebi čoveku?
Zadovoljan sam sobom kao umetnik, zar to nije dovoljno?
Da li se nečega stidite?
Stidim se svojih moralnih dugova.
Šta vas uzbuđuje?
Ovaj put tihanog dostojanstva manastira. Ja sam u njega zaljubljen.
Čega se bojite?
Mentaliteta onih koji razbijaju skulpture po parkovima.
Vaša deviza?
Nalazi se u nekoj od ovih knjiga na mom stolu, ali ne bih želeo da vas
zadržavam tražeći je.
Omiljena poslovica, uzrečica, aforizam?
Gete je rekao otprilike ovo: - Čovek je utoliko predestiniran za
stvaralaštvo, koliko demonskog u sebi nosi.
Vaše nade?
Da se vratim u Sopoćane, Raškoj, na izvor.
Šta vas je do danas najviše razočaralo?
Pad Troje. Šta vam je smešno?
Slobodno vreme?
U to vreme obično sređujem svoj život.
Godišnji odmor?
Uvek odem na pogrešno mesto.
Omiljeni nakit, ukras?
Oreol, lovor ili tako nešto.
Omiljena garderoba?
Pa, sad već dolaze hladniji dani, ja preporučujem nešto toplije, a za
leto
nešto hladnije. I tako uvek. Jel' te prema vremenu, već.
Najbolji period vašeg života?
Vreme kad igram predstavu.
Ustajete rano?
Nemojte da se zavitlavate.
Ostajete li noću kasno?
Leti su noći mnogo kraće.
Pasija?
Da gledam kroz prozor u tuđe stanove kad hodam ulicom.
Vaše piće?
Kakva su to sad pitanja?
Vaš savet?
E, sad je bilo dosta.
Najdraži romansijer?
Danilo Kiš.
Knjiga koju često čitate?
Jedna knjiga koja se zove "Urnebesnik".
Vaši pesnici?
Momčilo Nastasijević, možda neki od vas, dragi čitaoci, niste čuli za
njega,
ali verujte mi na reč.
Vaša pesma (poezija)?
Sa svetlim pupoljcima na usnama Rastka Petrovića.
Slikar?
Miljenko Stančić, i još 977 drugih koje možda i više volim.
Slika?
Uspenje Bogorodice u manastiru Sopoćani.
Kompozitor?
Kir Stefan, ako nemate ništa protiv.
Muzičko delo?
Ninja Sili.
Instrument?
Špric za injekcije, uliva strahopoštovanje.
Virtuoz?
Bubnjar iz Džez orkestra Radio Beograda, Lala Kovačev.
Pevači?
Ilija Gligorijević, putovao sam sa njim, dobar neki čovek.
Pevačice?
Milica Miladinović, takođe.
Ploča koju često slušate?
Ništa ne radim često.
Vaši dramski autori?
Pa mogao bi da bude, recimo, Miša Bulatović, uz moju pomoć, naravno.
Pozorišno delo?
Ono koje ću tek igrati.
Film koji vas je oduševio?
Jojo.
Najdraži glumac?
Čuo sam da je onaj. pomozite mi, da - Slobodan Perović, dosta dobar.
Najbolji prijatelji su vam?
Moj školski drug Mika Šćekić, pod uslovom da pazi na svoje ponašanje i
da mi
ukazuje malo više poštovanja.
Verujete li u ljubav na prvi pogled?
Već sam dovoljno mator i racionalan - baš zato i želim da verujem.
Najbolje godine za brak?
Između 19 i 20. Mislim, za prvi brak.
. A to - da!
A vaša bračna partnerka?
Verovatno, biće.
Pored ove umetnosti bavite li se još kojom?
Svih devet muza se neprestano ljubomorno tiskaju oko mene. Ja se trudim da
sa svakom budem ljubazan, ali mi je, verujte, već pomalo dosadno.
Prema kojoj umetnosti ste ravnodušni?
Prema umetnosti vođenja konverzacije.
Vaš ljubimac bez obzira na vrstu umetnosti?
Moj ujak Miodrag Bata V. Petković - veterinar, najmaštovitiji
izmišljant
koga sam sreo (živi u Lipljanu)
Pa vi me zaista zasuste pitanjima. čekajte da odahnem.. Sad, hajdemo
dalje?
Vaši najveći uspesi?
Položena matematika na velikoj maturi.
A neuspesi?
Ne razumem pitanje.
Najdraža glumica?
Natali Vud, al' nije važno.
TV emisija koju nerado propuštate?
Nemam tu mašinu, ali mi prijatelji obično prepričaju posle.
Vaša istorijska ličnost?
Konstantin Filozof.

Нема коментара:

Постави коментар