недеља, 14. март 2010.

Izjave klijenata

Izjave klijenata, na Birou za zapošljavanje Obrenovac:

- Izvinite, mene zanimaju ovi mikrotalasni krediti.

- Ja sam u firmi proglašena kataloškim viškom.

- Znate, treba mi onaj vaš kolega. Mi smo prošli put radili nešto, pa sam ja došla opet.

- Izvinite što kasnim, imao sam jedan mnogo smrtan slučaj.

- "Da li imate zdravstvenih problema?", "Imam, ne čujem na uši."

- Ja sam došao jer mi je rečeno da se treba održati reč.

- Izvinite puno, ja sam neškolovanka.

- U kojoj knjižari mogu da kupim CV obrazac?

- Moram doći do vas, malopre sam bila na grupnom saslušanju.

- Izvinite ja sam došao imam redovan pregled.

- Ja sam profesionalni bolesnik.

- Bila sam tamo na intimnom razgovoru.

- "Šta ste po nacionalnosti?", "Muško, mislim, muški Srbin."

- Dobar dan, ja sam došao da se prijavim. Doneo sam sve što mi treba, original i falsifikat diplome.

"Gde vam je radna knjižica?", "Pojeo je ker."

Нема коментара:

Постави коментар