среда, 28. септембар 2011.

Citati iz filmova i knjiga

Alan Ford
- Nije važno učestvovati, važno je pobediti.
- Ako kaniš pobediti, ne smeš izgubiti.
- Naoružaj se i beži.
- Bolje nešto od nečega, nego ništa od ničega.
- Ako želite da pobedite u trci, morate prvi proći kroz cilj.
- Ne predaj se nikad, osim kad moraš.
- Alane, bež’mo, njih je dvojica, a mi smo sami!
- Prokletstvo, ovaj zid je glatak poput glatkog zida.
- Ko hoda ne trči.
- Ulaz slobodan, izlaz se naplaćuje. (natpis nad bioskopom)
- Halo, Bing, kako brat? Ukrao auto, a onda mu ga maznuli na prvom parkingu? Kakva vremena…
- Mi ništa ne obećavamo i to ispunjavamo - stranka istine.
- Ovde počiva onaj koga više nema. (epitaf)
- Ovde ležim ja a stojiš ti, a bilo bi bolje da ležiš ti a stojim ja. (epitaf)
- Mene će najviše pogoditi moja sopstvena smrt!
- Bolje biti bogat nego ne biti.
- Dole oni živeo ja - grafit na zidu
- Kupite cveće voljenoj ženi, ali ne zaboravite i na sopstvenu.
- Poznati sicilijanski advokat tvrdi da je sve to plod policijske mašte.
- Ne veruj ženi koja laže.
- Ko leti, vredi, ko vredi, leti, ko ne leti, ne vredi.
- Bolje izdati knjigu nego prijatelja.
- Ovde leži, ne beži jer nije sveži. (epitaf)
- Možda po nacionalnosti Holanđanin, al preci su mu sigurno bili Francuzi.
- Za domovinu ću dati sve, pa čak i nokat.
- Udelite sirotom starcu bez nogu koji nema novaca ni cipele da kupi.
- Bolje taktički uzmak nego krvavi poraz.
- Bolje piti vodu nego naftu.
- Ko leži, ne beži.
- Bolje kukavički pobeći nego junački poginuti.
- Bolje ispasti budala, nego ispasti iz voza.
- Natpis iznad bioskopa: Ulaz: slepi 50 centi, gluvi 50 centi, slepi i gluvi dolar!
- Ko izgubi dobitak dobije gubitak!
- Ako želite pobediti u trci, morate prvi proći kroz cilj.
- Bolji je nečastan beg nego častan poraz.
- Bolje herojski ustuknuti nego kukavički pobediti.
- Bolje je živeti sto godina kao milioner, nego sedam dana u bedi.
- Jedna lasta ne čini proljeće, a kamoli dvije.
- Bolje živa kukavica nego mrtvi heroj!
- Tko spava, nije budan.
- Prvo hopni, pa reci skoč.
- Bolje slavno pobeći, nego sramno pobediti.

Prsten
-Isto je ako je stvarno kasno ili stvarno rano, zavisi kako gledaš na to.

Garfild
-Život je kao ćurka, kako god da ga sečeš uvek je ćurka.

Čarli Braun
-Ne brinite što je kraj sveta danas pošto je već sutra u Australiji.
-Ništa ne ubija ukus butera od kikirikija kao neuzvraćena ljubav.

Mapet šou
-Nikada ne jedi više nego što možeš da podigneš.(Mis Pigi)

Izgubljeni u svemiru
-Nemoj nikad da voliš. Na kraju ćeš uvak da izgubiš.

Hulk
-Ne znam ko sam. Ne znam šta ću da postanem. Ali, jednu stvar sigurno znam, neću vam se dopasti kada sam ljut.(Brus Bener)

Frankenštajn
-U sebi imam ljubav kakvu bi ti teško mogao da zamisliš i bes u koji bi teško mogao da poveruješ. Ako ne budem mogao da zadovoljim jedno, udovoljiću onom drugom.

Dnevnik Janga Trovača
-Nema ničeg smrtonosnijeg od otrovnog uma.

Mrak film 3
-Ti si uzbuđena? Treba da pipneš moje bradavice.

Gladijator
-Smrt nam se svima smeši. Jedino što čovek može je da uzvrati osmeh.

Romeo krvari
-Pakao nije večni oganj, pakao je kada si mogao da kažeš ne, a nisi.

Svemogući Brus
-Ako želiš da vidiš čudo, onda budi čudo.

Smogovci
-Oni su mali, ali su veliki, hoću da kažem da su dovoljno veliki da ne budu mali.

Perl Harbor
-Pobeda pripada onima koji najviše veruju u nju. I najduže.

X men 2
-Ne veruj lepoj ženi, naročito ako se zanima za tebe.

Telefonska govornica
-Što se majmun više penje, više ćeš mu videti guzicu.

Skeneri 2
-Moć te ne čini dobrim ili lošim, čini te samo moćnim.

Suvišni izveštaj
-Ne biramo mi stvari u koje ćemo da verujemo, već one biraju nas.
-U svetu slepih čovek sa jednim okom je kralj.

Gorštak
- Bolje naglo sagoreti nego polako venuti.

Konan varvarin
- Dođe vreme, kad dragulji prestanu blistati, kad zlato izgubi sjaj, kada prestona dvorana postane tamnica, i sve što tada ostane je ljubav oca prema detetu.

Vikinzi
- Moć je uvek opasna. Privlači najgore. I kvari najbolje. Moć se daje onima koji su spremni da se ponize da bi je ugrabili. Tako je oduvek bilo.

Hrabro srce
- Ljudi ne prate titule, ljudi prate hrabrost.

Park iz doba jure
- Bog stvori dinosauruse. Bog uništi dinosauruse. Bog stvori čoveka. Čovek uništi Boga. Čovek stvori dinosauruse. Dinosaurusi uniše čoveka.

Delaventura
-Ono što jesmo, to smo bili. Ono što smo bili , to ćemo biti. E, to ti je Delaventurina filozofija.

Porodica Adams
-Čovek koji zastupa sebe ima budalu za klijenta, a Bog mi je svedok da sam ja ta budala.
-Rado se sladimo onima koji bi da nas pokore.

Sledž Hamer
-Veruj mi ... znam šta radim.

Dosije X
-Prijatelje drži blizu sebe, a neprijatelje još bliže.
-Pre ili kasnije čovek mora da se suoči sa svojim demonima.
-Laž je najbolje sakrivena između dve istine.
-Ako sam video dalje od drugih ljudi, to je zato što sam stajao na ramenima džinova.
-Ne veruj nikome.
-Snovi su odgovori na pitanja koja ne umemo da postavimo.
-Budala u svojoj istrajnosti postaje mudra.
-Rat možeš dobiti samo ako odabereš prave bitke.
-Izdaja je neizbežna posledica svih afera.
-Možeš ubiti čoveka ali ne možeš ubiti ono za šta se zalaže. Osim ako mu pre toga ne slomiš duh.
-Odgovor mora biti ravan pretnji.
-Budućnost se najbolje predviđa kada je sami stvarate.
-Njegovim ubistvom rizikujemo da vera jednog čoveka postane religija.
-Najistinitije istine su one koje nas drže zajedno ili nas drže bolno i očajnički razdvojene.

Prljavi Hari
-Mišljenje je kao šupak, ima ga svako.
-Znam o čemu sada razmišljaš: Da li je ispalio šest metaka ili samo pet? Pa, pravo da ti kažem, u svoj ovoj gužvi malo sam se zabrojao. Ali, pošto držim u ruci magnum 44, najmoćniji pištolj na svetu, i pošto ću da ti razbucam glavu, pravo pitanje koje možeš sebi da postaviš je: Da li sam srećan? Dakle, da li si srećan propalice?

Za sve je kriv Rio
-Oduvek sam imao problema sa golotinjom. Ponekad kad se skinem, toliko se postidim da poželim da izađem iz sobe.
-Ne moram da odem iz grada da bih se osećao bedno, jevtinije je kod kuće.

Riba zvana Vanda
-Želim da vodim ljubav sa tobom Vanda. Ja sam dobar ljubavnik, barem sam to bio u prvim godinama 14. veka.
-Kad bih te nazvala glupim, bila bi to uvreda za glupe ljude. Poznajem ovce koje su promućurnije od tebe. Nosila sam haljine sa većim IQ-om, a ti misliš da si neki intelektualac, zar ne, majmune.

Muva
-Ja sam insekt koji je sanjao da je čovek i da voli ženu. Ali, san se završio, a insekt se probudio.

Osmi putnik
-Ne mogu da lažem u vezi sa šansom da preživiš, ali primi moje saučešće.

Apokalipsa danas
-Volim miris napalma u rano jutro.

Kad je Hari sreo Sali
-Kada shvatiš da želiš da ostatak života provedeš sa nekim, onda poželiš da ostatak života počne što je pre moguće.

Dobro jutro, Vijetname
-Ceo život mi je prošao kroz glavu...i čak ni meni nije bio zanimljiv.

Priča iz L.A.
-Oslobodi svoj um i tvoje telo će ga pratiti.
-Ako ti zbrka oko ljubavnog života upropasti dan, idi do najbolje prijateljice, pa i njoj upropasti dan.
-Zašto ne znamo kad ljubav počne, ali uvek znamo kad se završi.
-Poljubac možda nije trenutak istine, ali sigurno želimo da bude istina u tom trenutku.

Braća Bluz
-Ostao sam bez goriva. Pukla mi je guma. Nisam imao para za taksi. Nisu mi doneli odelo sa hemijskog čišćenja. Prijatelj mi je došao iz drugog grada. Zatim mi je neko ukrao auto. E, onda je nastao zemljotres. Strašna poplava. Najezda skakavaca. Nije moja greška, tako mi Boga.

Karlitov put
-Usluga ubija brže od metka.

Profesionalac
-Kad zaista počneš da se plašiš smrti, naučiš da ceniš život.

Senke i magla
-Pre ili kasnije svi moramo da stavimo sivi šešir kompromisa.

Pod opsadom 2
-Pretpostavka je majka svih zajeba.

Blejd
-Kad razumeš prirodu stvari, znaš za šta je sposobna.

Veliki Lebovski
-Nekada ti pojedeš muku, a nekad muka pojede tebe.

Invazija kradljivaca tela
-Gde ćeš da odeš? Gde ćeš da pobegneš? Gde ćeš da se sakriješ? Nemaš gde. Zato što nije ostao niko kao što si ti.

Alf
-Los Anđeles je pust kada si jedini narandžasti momak u gradu.
-Dosadan je kao hemoroid koji zna da okrene telefon.
-Oduvek sam zavisio od milosti nepoznatih ljudi, nemojte me mrzeti samo zato što sam lep.
-Ako nešto voliš, pusti ga da ide. Ako te voli, vratiće se. Ako ga nešto zgazi, šta će ti.

Crna Guja
-Edmund: Kako se zoveš, mladiću?
Boldrik:Moje ime je Boldrik, gospodaru.
Edmund:Aha, onda ću te zvati... Boldrik.
Boldrik:Onda ću ja vas, gospodaru, zvati-gospodaru.
-Boldrik:Moj omiljeni junak je Senka. Kakav čovek. Kažu da je na pola puta da postane novi Robin Hud.
Edmund:Kako to, na pola puta?
Boldrik:Pa, krade od bogatih, ali još ništa ne daje sirotinji.
-Edmund:Kako bi opisao psa?
Boldrik:Nije mačka.
-Edmund:Hajde da pokušamo ponovo. Imam dva zrna pasulja i onda dodam još dva. Koliko je to?
Boldrik:To je veoma malo prebranca.
-Imam plan toliko lukav da možeš da mu staviš rep i da ga nazoveš lisicom.
-Osećam se kao crkveni miš koji je u dugovima, a žena ga napušta zbog drugog miša odnoseći sav sir iz kuće.
-Ti si žensko koje ima talenta za prerušavanje kao žirafa s tamnim naočarama koja pokušava da uđe u golf klub rezervisan samo za polarne medvede.

Dina
-Prvi korak u izbegavanju zamke jeste znanje da ona postoji.

Dežurni krivci
-Đavolov najveći trik je kada je ubedio svet da ne postoji.
-On ne veruje u Boga, ali ga se boji. Ja verujem u Boga ali jedino čega se bojim jeste Kajzer Soze.

Kum
-Advokat sa svojom tašnom može da ukrade više nego stotinu ljudi sa pištoljem.

Kum 2
- Celog života sam težio izdići se u društvu. Domoći se legalnog i poštenog života. No, što se više penjem, svet je prljaviji. (Majkl Korleone)

Opasne veze
-Ljubav nikad ne usrećuje one koji su je najdostojniji.
-Kada jedna žena nanese bol drugoj, retko promaši i rana je neizbežno smrtonosna.
-Nema ništa u čemu žena može toliko uživati koliko u pobedi nad drugom ženom.
-Taština i sreća nisu kompatibilne.

Vrana
-Majka je isto što i Bog u srcu svakog deteta.
-Ne može kiša stalno da pada.
-U svakom čoveku je đavo, samo treba da ga pronađe.

Rat ruža
-Kada se radi o ljubavi ili osveti, muškarac nikad ne može da nadmaši ženu.

Podzemlje
-Nema rata dok ne digne ruku brat na brata.

Tesna koža 4
-Svi smo mi špijuni, samo je pitanje ko za koga radi.

Robokap
-Živ ili mrtav, ideš samnom.

Tvin Piks
-Ponekad je želja da budeš zao, prosto neodoljiva.
-Čovek koji ne voli lako, voli previše.
-Neka žena će učiniti da poletiš kao orao, druga će ti dati snagu lava. Ali samo će jedna u životu ispuniti tvoje srce čudom i mudrošću, jer si spoznao pravu radost.
-Uspeh je dovoljna nagrada. Ponos je kvari.
-Ako se krijaš od straha, on neće nestati, ali će se pojačati.

Zamena
-Pokazana moć je ostvarena moć.

Knjiga o džungli
-Sve što sam više čovek, više želim da budem životinja.

Povratak Pink Pantera
-Pusti lopova da uhvati lopova.
-Pored takvih prijatelja kome trebaju neprijatelji.

Princ tame
-Imam poruku za vas i ona vam se neće dopasti...neće vas spasti Sveti Duh, neće vas spasti bog Plutonijum, u stvari, uopšte nećete biti spaseni...

Betmen
-Da li si ikada plesao sa đavolom na bledoj mesečini.

Roki
- Niko ne udara jako koliko život. Ali nije važno koliko jako udaraš. Važno je koliko jak udarac možeš da primiš i nastaviš da ideš napred. Roki Balboa

Karate Kid
- Nikada ne postavljaj strast ispred principa, jer čak i da pobediš - izgubićeš. U redu je da protivnik pobedi. Nikada nije u redu da pobedi strah. Mijagi

Breaking Bad
- Ako si dovoljno posvećen, uspećeš u svemu što naumiš. Jednom sam neku ženu ubedio da sam Kevin Kostner - poverovala mi je, jer sam i ja verovao.Sol Gudman

Mad Men
- Imitiranje nikada nije dobra strategija. Bićete drugi, a to je vrlo daleko od prvog. Pegi Olson

House of Cards
- Mašta je posebna vrsta hrabrosti. Frenk Andervud

Čudesan život Bendžamina Batona
- Naši životi određeni su mogućnostima, čak i onima koje smo propustili. Bendžamin Baton

30 Rock
- Nema loših ideja. Ima samo odličnih ideja koje su krenule po zlu. Džek Donahju

Igra prestola
- Nikada ne zaboravljaj ko si. Ostatak sveta sigurno neće zaboraviti. Nosi svoju prošlost kao oklop i nikada ti neće nauditi. Kada jednom prihvatiš svoje mane, niko neće moći da ih upotrebi protiv tebe. Tirion Lanister

Bridesmaids
- Ne družim se s ljudima koji za svoje probleme okrivljuju ceo svet. Ti si uzrok svog problema. Ti si i rešenje.

Princ Egipta
-Sine moj, ne mogu ti ništa dati osim šanse da možda preživiš.

Drakula
Najsrećniji čovek na svetu je onaj koji je pronašao istinsku ljubav.

Prsten
-Uvek razmisli.
Uvek dobro razmisli pre delanja.
Još jednom dobro razmisli, možda delanje i nije neophodno.
-Moraćeš ovo jednom prebroditi. Zašto ne sada?

Letopisi Tomasa Kovenanta Nevernika
-Budi što jesi.
-Sve što se ostavi, a da se i ne pokuša, nemoguće je.
-Postoji samo jedan način da se povredi čovek koji je sve izgubio.Vratite mu nešto uništeno.
-Ne povredi gde držanje je dovoljno, ne rani gde povreda je dovoljna, ne sakati gde rana je dovoljna i ne ubij gde je sakaćenje dovoljno. Najveći ratnik je onaj koji ne mora da ubija.
-Znanje je uvek dvoznačno, jer iza njega uvek leži drugo znanje, a nepotpunost onoga što znamo lišava znanje istinitosti.
-Kada se zlo digne u punoj moći, ono prevazilazi istinu i može biti prerušeno u dobro bez straha da će biti otkriveno.

Hiperion
-Ovde leži onaj čije je ime bilo zapisano u vodi.

Pad Hiperiona
-Kad sretneš mačevaoca dočekaj ga mačem. Pesmu nudi samo pesniku.
-Stara poslovica plaćenika: Pobij ih sve, a onda pusti Boga da ih razvrstava.
-Najbolji su lišeni svakog ubeđenja, dok su najgori ispunjeni strašću.

Endimion
-Nema kazne niti bola kada su tu prijatelji, hrana i razgovor.
-Ništa nije neizbežno, ishod je uvek neizvestan.
-Ako postoji Bog, onda je to sedativ.

Uspon Endimiona
-Oduvek sam se nespretno klanjao.
-Obično nam najmanje stvari u životu prouzrokuju najviše bola.
-Paskal: Prestravljuje me večita tišina tih beskrajnih prostora.
-Problem sa strasnom zaljubljenošću jeste to što zbog nje premalo spavaš.
-Ljudi žive posle smrti samo u srcima i sećanjima onih koje su voleli, onih kojima su služili i onih koje su spasli.
-Prvi put videti i dodirivati svoju voljenu osobu nagu jeste jedno od čistih, nesavladivih bogojavljenja u životu. Ako uopšte postoji neka prava religija u Vaseljeni, ona mora da obuhvati i tu istinu kontakta ili će zauvek ostati šuplja.
Voditi ljubav sa jednom jedinom pravom osobom koja tu ljubav zaslužuje znači dobiti jednu od malobrojnih apsolutnih nagrada koje pripadaju ljudskim bićima, u ravnoteži sa svim onim bolom, gubitkom, nezgrapnošću, samoćom, idiotlukom, kompromisom i trapavošću koja sleduje uz ljudsko postojanje. Voditi ljubav sa pravom osobom znači nadoknaditi mnoge greške.

Velika i tajna predstava (Prva knjiga umetnosti)
-Sećanje, proročanstvo i mašta- prošlost, budućnost i sneni trenutak- sve je to jedna zemlja što živi jedan besmrtan dan. Mudrost je dokučiti to, a Umetnost koristiti.

Idite svojim rasutim telima
-Ako znaš čovekovu veru, znaćeš najmanje pola čoveka. Ako znaš njegovu ženu, znaćeš i drugu polovinu.

Senka mučitelja
-Slabi veruju u ono što im je nametnuto. Jaki veruju u ono što žele i iznuđuju da to postane stvarno.
-Vreme ima neobičnu moć da činjenice očuva na taj način što naše laži iz prošlosti pretvori u istine.

Autostoperski vodič kroz galaksiju
-Umetnost letenja je u tome da se bacite na zemlju i da je promašite.
-Beskonačno: veće od najvećeg ikada i još malo pride. U stvari, mnogo veće od toga, stvarno strašno veliko, totalno, ludački veliko, pravo pravcato ,,auuu, što je veliko,,. Beskonačnost je, zapravo, toliko ogromna da sama ogromnost u poređenju s njom izgleda tričavo. Ovde, dakle, pokušavamo da raščistimo s onom vrstom pojma koji označava džinovsko pomnoženo s kolosalnim pomnoženo velikim.

Kandža pomiritelja
-Kad se poslednji računi svode, postoji samo ljubav, samo ta božanstvenost, a činjenica da smo sposobni da budemo samo ono što jesmo ostaje naš neoprostivi greh.

Mač Liktora
-Razmišljaj dobro o svim onim stvarima koje ti nismo rekli i pamti dobro ono što ti nije pokazano.

Svetlost čudesnog
-Niko ne poludi brže od normalnog osobe.

Jednakost rituala
-Beli mag ti je isto što i crni mag, samo sa dobrom domaćicom.

Hari Poter i kamen mudrosti
-Uvek koristi pravo ime za stvar. Strah od imena povećava strah od same stvari.

Hari poter i dvorana tajni
-Nikad ne veruj nečemu što može da misli za sebe, ako ne možeš da vidiš gde drži mozak.

Hari Poter i vatreni pehar
-Razumevanje je prvi korak ka prihvatanju, a jedino uz prihvatanje može doći do oporavka.
-Jaki smo onoliko koliko smo ujedinjeni, a slabi onoliko koliko smo razdvojeni.

Zmajeve kosti
-Opsednutost je čudna stvar. Može biti vatra na kojoj se sečivo kuje, ali znatno češće je mana zbog koje se mač lomi.
-Bes je glupost, a pre će te glupost ubiti nego neprijateljski mač.

Prodavci
-Ima milion zgodnih cura na ovom svetu, ali ti neće doneti svaka od njih lazanje na posao. Većina njih će te varati. (Tihi Bob)

Dveri kuće mrtvih
Nemoj imenovati pale jer su stajali na našem mestu i još stoje onde, svakog trenutka naših života. Neka ne bude slave u mojoj pogibiji, dozvolite mi da umrem zaboravljen i nepoznat. Ne dajte da se spominjem među poginulima kako bih optuživao žive.

Černobil
- Već sam se kretao po opasnom tlu. I sada smo na opasnom tlu, zbog naših tajni i naših laži. One nas praktično definišu. Kada nas istina vređa, mi lažemo i lažemo dok i ne zaboravimo da je ikad i postojala. Ali i dalje je tu. Svaka laž koju izgovorimo stvara dug prema istini. A pre ili kasnije, taj dug mora da se plati.

Dark
- Nije li čudno, da najveću averziju imamo prema ljudima, koji su nam najsličniji?
- Gde je sve počelo? Gde su pokrenuti događaji? U prošlosti? U budućnosti? Ko može reći gde je početak? Hoćemo li ikada znati, šta je uzrok svemu? Ili postoji još nešto i pre, i još pre i još pre. Postoji li upšte početak i kraj? Ili je sve samo jedna beskrajna petlja? A početak i kraj su samo
različite reči za isti momenat?
- Čovek je čudno stvorenje. Svo njegovo delovanje motivisano je željom, karakter je iskovan iz bola. Koliko god pokušao da potisne bol, da potisne želju, ne može se osloboditi večnog ropstva prema svojim osećajima. Dok god u njemu besni oluja, ne može naći mir. Ne u životu, i ne u smrti. I tako će svaki dan raditi ono što je potrebno. Bol je njegov brod, želja kompas. Za šta je čovek sposoban?
- Početak je kraj. A kraj je početak. Sve je međusobno povezano. Budućnost, prošlost i sadašnjost. Nisam joj mogao reći ko joj je majka. Baš kao što ni tebi ne mogu reći, koja je tvoja sudbina...i šta moram danas učiniti. Godinama razmišljam o ovom trenutku. Moj stariji ja mi je htio nešto reći. Ali nije mogao. Kada bi sada znao što ja znam, onda ne bi učinio ono što moraš, da ja dođem do ovog trenutka. Mene, ovakvog, ne može biti, ako ne prođeš ceo put jednako kao i ja. Nismo slobodni
u onome što činimo, jer nismo slobodni, u onome što želimo. Sve je spremno. Sada moraš ići.

Anvegers: Endgame
- Dokle god postoje oni koji se sećaju šta je bilo, uvek će postojati oni koji ne mogu prihvatiti šta bi moglo biti.

Blade Runner
- I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Otvorena vrata
- Danas je nedelja, moj dan, dan u kom je ovaj stan prazan, dan kad se ja skinem gola pa se išaram karminom, pa se šetam! Je l’ jasno?
- Pola sata imate vremena da svoje psihosomatske poremećaje dovedete u red, da se uljudite i da dočekamo goste.
- Brojaću do tri. Ukoliko odmah ne izađeš iz mog stana i života, izlazićeš sukcesivno i to u delovima. Ali bez džigerice jer ću nju da pojedem!
- Bez telećih nežnosti, znaš da ne volim to.
- Ja od sad neću ništa više da radim. Ja sam žensko, domaćica, znači, ja samo gledam i samo se smeškam.
- Ako se ne nerviram, onda sam jako nervozna.
- Da li si primetio da ti od jutros nisam rekla da si idiot, iako si već za doručkom potrošio dozvoljenu kvotu za glupost?
- Niti umem sa ljudima, niti me to zanima.
- Ja sam fer. Pre nego što počnem da ujedam, ja režim.
- Upamtite! Mi nismo dovoljno bogati da bismo nosili jeftine stvari.
- Ajde zato brže-bolje napusti ovaj stan, zemlju, kontinent, jer ću te u protivnom nabosti na ražanj, ispeći za ručak i poslužiti meni i deci, đubre švalersko!
- Postoji samo jedna stvar, koja me 100 puta više ubija od novokomponovanih narodnjaka u cik zore… optimizam. Ne mogu da podnesem taj lažni, ničim izazvani, potpuno nemotivisani optimizam.
- Ja ću da slavim šta ja hoću.
- Nije vaspitano lagati u tuđoj kući.
- Svetislave, nasmeši se... Da nasmejan pogledaš smrti u oči.

Years and years
..ali to i dalje ne menja činjenicu da je sve ovo vaša greška.
- Šta?
- Sve.
- Čija?
- Svih vas.
- Kako to misliš?
- Banke, vlada, recesija, Amerika, gospođa Ruk. Svaka stvar koja je pošla naopako je vaša greška.
- Šta sam ja uradila? Otkud sad ovo?
- Sam Bog zna da sam okrivljen za svašta, ali kako sam odgovoran za ceo svet?
- Zato što jesmo, svako od nas. Možemo da sedimo ceo dan ovde, i da prebacujemo krivicu na druge. Krivimo ekonomiju, krivimo Evropu, opoziciju, vreme. A onda krivimo te ogromne,
brišuće talase istorije, znate, kao da su oni van naše kontrole, kao da smo tako mali i bespomoćni... ali i dalje je naša greška. Znate zašto? Ta majica od 1 funte. Majica koja košta jednu funtu, ne možemo da joj odolimo. Svako od nas. Vidimo majicu koja košta jednu funtu i pomislimo, "O, vrlo jeftino, kupiću je" i kupimo je. Ne za naše najbolje izdanje, bože sakloni, nego mala, lepa majica za zimu kao podmajica, za to će biti super. A prodavnica dobije 5 bednih
penija za tu majicu, a neki mali seljak u polju dobije 0,01 penija...i mi mislimo da je to u redu.
Svi mi, damo funtu i omogućimo tom sistemu da živi. Videla sam da sve ide u pogrešnom pravcu kada je počelo u supermarketima, kada su zamenili sve one žene na kasi sa automatskim kasama.
- Ne, to nije naša greška.
- Mrzim te stvari, uvek sam ih mrzela. Ne mogu da ih podnesem.
- Izluđuju me.
- Ali ništa niste uradile zbog toga? Pre 20 godina, kada su se prvi put pojavile, da li ste izašli odatle? Da li ste pisali pisma žalbe? Da li ste kupovali na drugom mestu? Ne. Gunđali ste i trpeli to. A sada, sve te žene su otišle i mi smo to dopustili.
- Ne, ali mi i dalje...
- A ja mislim da nam se sviđaju, te automatske kase. Želimo ih. Zato što to znači da možemo da
šetamo, uzmemo ono što želimo da kupimo, i ne moramo da pogledamo tu ženu u oči. Ženu koja je plaćena manje od nas. Nema je. Otarasili smo je se. Otpuštena. Bravo. Tako da, jeste, to je
naša greška. Ovo je svet koji smo mi izgradili. Čestitam. Nazdravlje svima.

Noć u kući moje majke
- Šta fali našoj radničkoj klasi?
- Fali joj mnogo. Sve jajare. Ovaj narod u svojoj istoriji nijedan posao nije mogao da završi zbog jajara i prodanih duša. Nismo nijednom pobedili, a da pre toga nismo debelo izdali. Sami sebe naravno. Na svaku pobedu imamo dva poraza. Na svakog junaka buljuk izdajnika, a posle nam neko kriv, je li. A za malo vlasti i za malo ćara spremni smo da izdamo sve oca, majku, brata, sestru, narod, zemlju, sve. Kako juče, tako i danas. Jesam li u pravu Sretene Pavloviću?
- Pa nismo valjda baš toliko rđavi?
- Jesmo pope nego šta smo, rđavi smo, škripimo svud, više nam nijedno podmazivanje ne pomaže, moramo da se menjamo celi.

City on the hill
- Ako si uvek u pravu, nešto radiš pogrešno.
- Život uvek nađe načina da nam se naruga zbog nedostatka mašte.
- Čista savest je siguran znak lošeg pamćenja.

Mućke
Rodni: Nisam toliko beo.
Del Boj: Izgledaš kao dobrovoljni davalac krvi koji ne zna da kaže ne.

Kiding

- Bolje je verovati onome ko laže, nego sumnjati u onoga ko govori istinu.

- Svet je pun ludaka koji misle da je svet pun ludaka.

 

Pink Panter

- Dajte mi 10 ljudi kao Kluzo i uništiću svet.

- Taj ludak, taj megalomanijak unazadio je kriminalistiku hiljadu godina u nazad.

- U poređenju sa Kluzoom Atila bič božiji je volonter crvenog krsta.

- Kluzo ima inteligenciju retardirane školjke.


-Kad kradeš, kradi mnogo.
-Nikad ne reci nikad.
-Nema povlačenja, nema predaje.
-Nema manje ili više opasno oružja već manje ili više opasni ljudi.
-Stari ratnik je oprezan ratnik zato i jeste stari ratni.
-Ako izvučeš pištolj mogu se dogoditi dve stvari, a obe su ružne.

3 коментара: