уторак, 28. јул 2009.

Grafiti 101-200

101. Ako vas žena pobeđuje u tenisu, promenite sport. Ako vas žena pobeđuje u boksu, promenite ženu.
102. U našem plemenu više nema ljudoždera. Juče smo pojeli poslednjeg.
103. Deca su naše najveće bogatstvo i ove godine se očekuje dobar izvoz.
104. Pas i konj su čovekovi najbolji prijatelji. Žena je na izvanrednom trećem mestu.
105. Leva noga reče desnoj: među nama je svršeno.
106. Jedite spanać i bićete snažni i ćelavi. Popaj
107. Žena je kao opozicija, nekad gore, ali je uglavnom dole.
108. Kad prištedim malo novca kupiću neku raskrsnicu i odlazim u privatnike. Milicioner
109. Ženu i supu ne treba ostavljati da čekaju inače će se ohladiti.
110. Ne čudi me što je tata pobegao od kuće, ali zašto papagaj? Njega smo bar redovno hranili.
111. Uopšte nije prijatno gledati sudar vozova. Pogotovo ako se nalazite između njih.
112. Čovek je kao slika. Najinteresantniji je kad se otkači.
113. Čovek je jedna jebena stvar. Naročito ako je žena.
114. Uspeh je kad zbariš žensku, a neuspeh ako ti zagori.
115. Ako imaš prijatelje kao ja, nije ni čudo što se družiš sa psom.
116. Adam i Eva, to je prava ševa.
117. Vuk Karadžić bi danas rekao: šipi kao što vorišgo, vorigo kao što šešpi.
118. Vuk ne bi pojeo baku da je bila mlada.
119. Ekser može da se phvali da su njegovi preci igrali važnu ulogu u životu Isusa Hrista.
120. Nije zlato sve što sija. Nije ptica sve što leti. Nije žena sve što leži.
121. Njutn laže. Lake padaju brže.
122. Da mi je ženski mozak bar na mesec dana, pa da se odmorim ko čovek.
123. Za razliku od sporta u seksu je najviše rukometaša.
124. Najveći blam: kada se ženi, na ljubavni oglas u novinama, javi bivši muž.
125. Ako je tačno da pametniji popušta, moj je sve pametniji.
126. Je li ti to faca ili ti se vrat ispovraćao?
127. Navuci donju usnu preko glave i progutaj.
128. Mogu li da pozajmim tvoje lice na nekoliko dana, dok mi je dupe na odmoru?
129. Trebalo bi da tužiš svoj mozak zbog veleizdaje.
130. Otkud ti ovde? Zar je neko ostavio kavez otvoren?
131. Nikada neću zaboraviti trenutak kada smo se prvi put sreli, mada se i dalje trudim.
132. Sad sam u frci, mogu li neki drugi put da te ignorišem?
133. Izvini, ali izgleda da si me pomešao sa nekim koga je briga za to što pričaš.
134. Kada je Bog bacao inteligenciju na zemlju, ti si nosio kišobran.
135. Ispričaću ti vic od koga otpadaju sise...ups, izgleda da si ga već čula.
136. Vanzemaljci su očigledno zaboravili da ti izvade sondu iz dupeta.
137. Upravo pokušavam da zamislim kakav bi bio sa karakterom.
138. Izvini što ću te ovo pitati, ali da li ti pereš zube splačinama.
139. Sada me dobro pogledaj: da li ti ja izgledam kao neko koga zanima šta ti imaš da kažeš.
140. Nemojte očajavati ako vam Bog okrene leđa, možda samo vrši nuždu.
141. Muškarci su kao enciklopedije: debeli, dosadni i stalno misle da sve znaju.
142. Hoću nekog da ubijem. Neću više da budem nevina.
143. Ako ti pojedem obe noge napokon ćeš ostvariti svoj san: imaćeš ga do zemlje.
144. U ovoj eri side ne čudi što sve dobre kauboje ubiše s leđa.
145. Most na Neretvi srušio je narodni heroj Jul Briner.
146. Francuz postaje impotentan kada se ugrize za jezik.
147. Nekada se oblačila na kredit, a sada se svlači za gotovinu.
148. U zoološki vrt majmune dovode silom, a ljudi dolaze sami.
149. Moj ljubavni sastanak sa Sindi Kraford je uspeo polovično: ja sam došao , a ona nije.
150. Grafit budućnosti: Vodite ljubav, a ne robota.
151. Najporaznije u životu je kada vam majka prdne na roditeljskom sastanku.
152. Lepo je u ženskom društvu biti povučen.
153. Gazite mrave. I oni bi gazili vas kada bi mogli.
154. U trci na sto metara poželjno je da atletičar bude nadražen jer prilikom foto finiša odlučuje svaki milimetar.
155. Haos- to je kada muslimani objašnjavaju budistima zašto ih katolici štite od pravoslavaca.
156. Kada sam nervozna grickam nokte i to me smiri, onda shvatim na šta mi liče prsti pa izgubim živce.
157. Da li će se u krevetu odigrati komedija ili tragedija zavisi od komada.
158. Neke devojke shvate da imaju tanke noge tek posle depilacije.
159. Svoje najlepše dane provela sam noću.
160. Računa on, računa ona. Ono je greška u proračunu.
161. Šta bi radili Romul i Rem da je umesto vučice naišao vuk.
162. Dok posmatram crnce pitam se kakvi li su im tek cigani.
163. Znam dosta jezika: Mićin, Perin, Đokin, Zoranov... Jezičarka
164. Razlika između side i penzije je u tome što se od side duže živi.
165. Muževi su nastali od majmuna koji nisu sišli sa drveta, nego s uma
166. Muškarci su kao sijalice- pale se samo noću.
167. Neko drugi će morati da plati ceh, mi ovakav život nismo naručili.
168. Prodavačica je bila toliko lepa da je bilo smešnoi njeno pitanje: ,,Šta želite?,,
169. Krave muzare su tužne što sve završava na predigri.
170. Pisao sam joj skoro svaki dan i tako se upoznala sa poštarom.
171. Lepota je samo na površini, ružnoća ide do koske
172. Nije bitna dužina štapića, nego koliko je čaroban.
173. Nikad se ne raspravljaj sa ženom kad je umorna ili odmorna.
174. Ne čini preljubu...osim ako nisi raspoložen za to.
175. Bolje je voleti i izgubiti nego nikad ne voleti.
176. Bolje nikad ne voleti nego voleti pa izgubiti.
177. Ljubav je trijumf mašte nad inteligencijom.
178. Ljubav je stvar hemije, a seks fizike.
179. Ljubav je šum na srcu.
180. Voli svog komšiju, ali ne budi uhvaćena u tome.
181. Pre nego što pronađete princa morate da poljubite mnogo žaba.
182. Nevinost je izlečiva.
183. Seks je kao sneg, nikada ne znate koliko santimetara će biti ni koliko će trajati.
184. Čovek u kući vredi za dvojicu na ulici.
185. Uvek su oni dani u mesecu.
186. Najveće srpske sinove majke su rađale pod Turcima.
187. Ne budite sujeverni, to donosi nesreću.
188. Farmeri uživaju kada ulaze u farmerke, naročito kada one stenju i grebu ih po leđima.
189. Grešni mazohisti idu u raj.
190. Ja imam četiri hobija: vođenje ljubavi, vođenje ljubavi, vođenje ljubavi i vođenje ljubavi.
191. Zla vila je Trnovu Ružicu proklela da se ubode tek na 18-ti rođendan.
192. Igrale se delije nasred jajne ćelije.
193. Bili smo goli, znojavi, zadihani...a onda sam se probudio.
194. Kada pustite mozak na pašu očistite štalu.
195. Boli me uvo za sve. Van Gog
196. Dekolte je rashladni uređaj za zagrevanje.
197. U životu sve je sranje osim pišanja.
198. Oprezne devojke menjaju muškarce po padežima.
199. Izmakao sam mu stolicu. Nije pao, ostao je da visi.
200. Napravila je milionera od mene, a bio sam milijarder.

Нема коментара:

Постави коментар