четвртак, 18. фебруар 2010.

Kako sam tražio i našao ženu svog života

1. Kad sam imao četrnaest godina, nadao sam se da ću jednog dana imati devojku.
2. Sa šesnaest godina imao sam devojku, ali nije imala strasti, pa sam zaključio da mi treba strastvena devojka sa životnim žarom.
3. Na faksu sam se zabavljao sa strastvenom devojkom, ali bila je suviše emotivna. Sve je bilo dramatično, bila je kraljica drame, svo vreme je plakala i pretila samoubistvom. Tada sam zaključio da mi je potrebna stabilna osoba.
4. Sa 25 našao sam veoma stabilnu devojku, ali je bila dosadna. Bila je potpuno predvidljiva i nikad se nije uzbuđivala ni oko čega. Život je postao toliko dosadan da sam zaključio da mi treba malo uzbudljivija.
5. Sa 28 godina našao sam uzbudljivu, ali nisam mogao držati korak sa njom. Jurila je od jedne stvari do druge, nikad se nigde ne zadržavajući. Činila je lude iznenadne stvari i činila me je isto toliko jadnim koliko i sretnim. U početku je bila zabavna i vrlo energična, ali nije imala nikakav pravac. I tako sam odlučio naći devojku koja ima jasne ciljeve.
6. Kad sam napunio 31 godinu, našao sam pametnu, ambicioznu devojku, koja je stajala čvrsto na zemlji i nju sam oženio. Ona je bila toliko ambiciozna da se rastala od mene i uzela mi sve što sam imao.
7. Sad sam stariji i mudriji i tražim devojku sa velikim sisama.

Нема коментара:

Постави коментар