уторак, 9. фебруар 2010.

Upoznajte Australiju

Na web stranici Turističke organizacije Australije pristižu svakakva pitanja. Na kraju je veselim Australijancima dosadilo da ih svaka šuša maltretira, i evo kakvi su rezultati:


Pitanje iz Velike Britanije:

Duva li ikada vetar u Australiji? Nikada nisam na televiziji video da tamo pada kiša, pa me zanima kako biljke uopšte uspevaju...

Odgovor:

Mi sve biljke uvozimo potpuno izrasle i onda ih sadimo i gledamo ih kako umiru.

 

Pitanje iz SAD-a:

Hoću li moći videti kengure na ulici?

Odgovor:

Zavisi od toga koliko ste popili.

 

Pitanje iz Švedske:

Želim pešice preći razdaljinu od Perta do Sidneja. Mogu li pri tom pratiti železničku prugu?

Odgovor: Svakako, to je samo 3000 milja, ponesite samo malo više vode...

 

Pitanje iz Švedske:

Je li u Australiji sigurno trčati po grmlju?

Odgovor: Znači, tačno je ono što se priča o vama Šveđanima...

 

Pitanje iz Velike Britanije:

Ima li u Australiji bankomata? Možete li mi poslati popis svih bankomata, ako ih ima, u Brisbejnu, Kernsu, Taunsvilu i Hervej Beju?

Odgovor: Od čega je vaš zadnji rob umro?

 

Pitanje iz SAD-a:

Možete li mi dati neke informacije o trkama nilskih konja u Australiji?

Odgovor:

A-fri-ka je veliki trouglasti kontinent južno od Evrope. Au-stra-li-ja je ono veliko ostrvo usred Pacifika na kojem nema... ma, nije bitno. Svakako, trke nilskih konja održavaju se svakog utorka uveče u Kings Krosu. Nudistima ulaz besplatan, dođite goli.

 

Pitanje iz SAD-a:

U kom smeru je sever u Australiji?

Odgovor:

Okrenite se prema jugu i onda skrenite za 90 stepeni. Kontaktirajte nas kad stignete ovamo i poslat ćemo vam ostatak upustva.

 

Pitanje iz Velike Britanije:

Smem li uneti escajg u Australiju?

Odgovor:

Zašto? Jedite prstima, kao i mi.

 

Pitanje iz SAD-a:

Možete li mi poslati raspored koncerata Bečkih dečaka?

Odgovor:

Au-stri-ja je ona simpatična državica koja se graniči sa Nemačkom, koja je... ma, nije bitno. Svakako, hor Bečkih dečaka peva svakog utorka uveče u Kings Krosu, odmah posle trka nilskih konja. Dođite goli, za nudiste je besplatno.

 

Pitanje iz Francuske:

Imate li vi u Australiji parfema?

Odgovor:

Ne, mi ne smrdimo.

 

Pitanje iz Amerike:

Razvio sam novi proizvod, izvor mladosti. Možete li mi reći gde bih ga u Australiji mogao dobro prodati?

Odgovor:

Svuda gde su se Amerikanci okupili u većem broju.

 

Pitanje iz Velike Britanije:

Mogu li u Australiji nositi cipele s visokom petom?

Odgovor:

Vi ste britanski političar, zar ne?

 

Pitanje iz Italije:

Možete li mi reći na kojim mestima u Tasmaniji ima mnogo manje žena nego muškaraca?

Odgovor:

Da, u gay-klubovima.

 

Pitanje iz Francuske:

Slavite li vi u Australiji Božić?

Odgovor:

Samo na Božić.

 

Pitanje iz Njemacke:

Ima li u Australiji samoposluživanja i može li se mleko kupiti tokom cele godine?

Odgovor:

Ne, mi smo miroljubiva civilizacija vegeterijanskih lovaca i sakupljača. Mleko je protivzakonito.

 

Pitanje iz SAD-a:

Molim Vas da mi pošaljete popis svih lekara u Australiji koji raspolažu serumom protiv ujeda zvečarki.

Odgovor:

Zvečarke žive u A-me-ri-ci odakle Vi dolazite. Sve australijske zmije su neotrovne, potpuno bezopasne i lako ih je pripitomiti.

 

Pitanje iz SAD-a:

Imam pitanje o jednoj poznatoj životinji iz Australije, ali sam zaboravio kako se zove. To je neka vrsta medveda koja živi na drveću.

Odgovor:

Zovu se skočimedvedi. Tako ih zovu jer skaču s grana i pojedu mozak onom ko prođe ispod njih. Možete ih odbiti od sebe tako što ćete se politi ljudskom mokraćom pre nego što krenete u šetnju.

 

Pitanje iz SAD-a:

Bio sam u Australiji 1969. na odsustvu iz vojske i hteo bih stupiti u kontakt sa curom sa kojom sam se viđao dok sam bio u Kings Krosu. Možete li mi pomoći?

Odgovor:

Da, ali još uvek ćete je morati plaćati po satu.

 

Pitanje iz SAD-a:

Hoću li moći razgovarati na engleskom u većini mesta koja planiram da posetim?

Odgovor:

Da, ali ga prvo morate naučiti.

 

Нема коментара:

Постави коментар