понедељак, 8. фебруар 2010.

Pismo Muji

Dragi sine,

Pišem ti da vidiš da sam ti pisala. Ako dobiješ ovo pismo, znači da ti je stiglo; ako ne stigne, javi mi da ti ponovo pošaljem. Pišem ti sporo, jer znam da ne možeš da čitaš brzo. Neki dan tvoj babo je pročitao u novinama da, većina nesreća se dešavaju u okolini kilometra od vlastite kuće, pa smo odlučili da se odselimo malo dalje... nikad se ne zna, šta se može desiti. Vrijeme u ovom podneblju je predivno; kiša je padala samo dva puta, prvi put je trajala tri dana, a drugi put četiri dana. Dobila sam tvoje pismo gdje tražiš da ti pošaljem tvoju jaknu. Poštar nam je reko, ako pošaljemo jaknu sa onolkim dugmadima, biće previše težak paket, pa sam se ja sjetila da otkinem dugmadi da olakšam jaknu. Stavila sam ti ih u đepove jakne. Babo ti je dobijo sjajan posao, ima preko 500 ljudi pod njim. Radi na groblju, pa se tek s večeri vidimo. Tvoja sestra Fata se porodila. Još se ne zna pol bebe, pa ti ne znam reći dali si postao daidža ili amidža. A kad su Fatu pitali, ako bude beba djevojčica kako će ju zvati, zamisli, ona reče da će ju po meni  zvati. Ne znam sine, ali biće mi čudno zvati unuku MAMA. Umro ti je amidža. Utono u komšinskoj kaci rakije. Nekoliko je ljudi pokušalo ga spasti. On je, Alaha mi, se borijo i borijo, i odbijo sve te ljude od sebe. Tri je dana on gorijo, i teško su ugasili vatru, kada su ga spaljivali. Brat ti je tvoj zaključo ključeve auta u autu. Ehhh, što smo se namučili nas četvero, ćekajući ga. Tri sata su prošla, dok nas je milicija otključala. Ej sine, sine... što smo te poželili. Piši nam češće... a i pošalji nam koju sliku tvoje nove cure. Joj, što ti je babo bio ponosan kad si nam zadnji put pisao da si u krevetu sa Hepatitis. Jel'ona, bolan, Grkinja? Nisi nam to objasnijo u pismu. Ajde sine, pa čujemo se. Ne mogu ti napisati našu novu adresu, jer prošli stanari su odnijeli brojeve kuće, da ne bi  mijenjali adresu kada su se selili. Ovo pismo ti šaljem sa tvojim daidžom Jusom. Htjela bi da te zamolim da ga sa stanice pokupiš, on je vec star. Ako vidiš Elmu pozdravi ju od mene. Ako ju ne vidiš, nemoj joj ništa govoriti.
Voli te tvoja  majka.
PS: Eto, mislila sam ti poslat 100 Eura, ali već sam zatvorila koverat, pa ću drugi put.

Нема коментара:

Постави коментар