недеља, 21. јун 2009.

Predlog zakona o ponašanju žena u saobraćaju

Molim cenjene poslanike da smesta izglasaju ovaj zakon jer su svi dosadašnji zakoni bili neusaglašeni sa ženskom prirodom, te ih one, i pored sve dobre volje ne mogu poštovati.
Član 1.
Žene ne podležu obavezi da pohađaju časove teoretske i praktične nastave u auto-školi jer se pokazalo da ta obuka nema nikakvog efekta.
Žene ne polažu vozački ispit jer je nehumano radnike MUP-a u komisijama izlagati tolikom stresu.
Ženama se ne izdaju vozačke dozvole jer one to ili izgube ili zaborave u drugoj tašni.
Član 2.
Žene se na svim putevima: I, II, III reda, trotoarima, jednosmernim ulicama i onim zabranjenim za saobraćaj mogu kretati u svim pravcima u napred i u rikverc, jer žene nisu krive što su ulice razmeštene i izukrštane na način koji njima uopšte ne odgovara.
Svaka žena je dužna da zna da se parkira gde god zna i ume.
Žena se može kretati saobraćajnom trakom predviđenom za saobraćaj u suprotnom smeru ako u toku vožnje gleda izloge na toj strani ulice.
Član 3.
Ženama se strogo zabranjuje da obračaju pažnju na bilo kakve znakove kraj puta jer je nemoguće u isto vreme gledati saobraćajne znake, ogledati se i promašivati pešake.
Ženama je dozvoljeno da poštuju signale semafora ako im se učini zgodnim da za vreme crvenog signala poprave šminku.
Žena nije dužna da stane kad je milicioner zaustavlja jer pristojna žena ne razgovara sa nepoznatim muškarcima.
Žena sme da vozi u pripitom stanju. Milicioneri su džentlmeni i dužni su da ne primete ovu malu daminu slabost.
Milicionerima se strogo zabranjuje da ženi naplate kaznu čak i ako ona insistira. Žena da plati, to čak i u kafani vređa mušku čast.
Član 4.
Dok je žena za volanom prvenstvo prolaza uvek ima žena sa detetom (što više dece veća prednost), zatim žena bez dece, pa muškarci- ako prežive.
Ako je žena izazvala saobraćajni udes dužna je: da izađe iz motornog vozila i uz lelek zagrli svog milog autića oko povređenog dela. Ona treba da se onesvesti ili da doživi nervni slom, ali da poriče sve čak i da se uopšte nekako zove i preziva.
Ako su u saobraćajnom udesu učestvovali žena i muškarac, kriv je muškarac, jer- kud je gledao, i ko mu dade dozvolu, našao nju jadnu i nezaštićenu, sigurno je hteo da je namami iz kola i da je siluje, manijak ni jedan.
Ako su u saobraćajnom udesu učestvovale dve žene, milicija nije dužna da izlazi na uviđaj jer time rizikuje da se dve žene koje se grozno svađaju i čupaju za kose iznenada ujedine i novopristiglog radnika MUP-a okrive za sve.
Žena koja je ugrozila bezbednost u saobraćaju ili je izazvala saobraćajni udes naglim kočenjem ili obilaženjem psa ili mačke, milicija je dužna da izda diplomu: „Drug na drumu”.
Član 5.
Ako pešak naleti na motorno vozilo kojim upravlja žena, a to se desi na kolovozu, kriv je pešak, šta nije bio na trotoaru.
Ako pešak naleti na motorno vozilo kojim žena upravlja po trotoaru, kriv je pešak, što nije sedeo kod kuće?
Član 6.
Žena nije dužna da proverava tehničku ispravnost vozila, to je muški posao.
Žena može da poseduje rezervnu gumu na kojoj može da sedi pored kola dok neko ne dođe da joj defektnu gumu zameni.
Ženama je strogo zabranjeno da bilo šta sipaju u rupe na kolima jer je opasno kad se pobrka gde ide benzin, gde voda, gde ulje. Iznimno ženi se može dozvoliti da u auto sipa nekoliko kapi parfema- ali po sedištu.
Ženi se dozvoljava da umesto retrovizora ugradi ogledalo onog oblika i veličine na koji je navikla.
Iako to smanjuje preglednost ženi je dozvoljeno da na polici iza zadnjeg sedišta drži red čednih biljaka lončarica, a na prozorima zavesice, jer prava žena se ne osvrće i ne zvera okolo.
Član 7.
Sve bandere se imaju poskidati i zemaniti sijalicama koje vise sa žica razapetih u vazduhu.
Početi proizvoditi kontejnere od gumasto-penasto-savitljive mase.
Doneti zakon na saveznom nivou o tome da li su linije iscrtane po kolovozu žute ili bele, pune ili isprekidane, jer dosadašnji šareniš vređa žensko oko i bespotrebno ih zbunjuje.

Odgovorno tvrdim da bi ovakav zakon, sve žene, učesnici u saobraćaju bespogovorno poštovale

Нема коментара:

Постави коментар