недеља, 27. децембар 2009.

Ne zezaj se sa starim ljudima

ISTINITA PRIČA... (tako kažu...)

Kako nazvati policiju kada ste stari i niste baš pokretni...

Džordž Filips, stariji čovek koji živi u Vankuveru u Kanadi spremao se da legne u krevet kada mu je žena rekla da je kroz prozor videla da je ostavio svetlo u ostavi sa alatom u dvorištu. Džordž je otvorio stražnja vrata kuće da ugasi svetlo, kada shvati da ga lopovi pljačkaju.Zvao je policiju koja ga je pitala:

- Neko je ušao kod vas?"

On odgovori:

- Ne, ali neki ljudi su mi ušli u ostavu sa alatom i kradu mi stvari.

Policija mu odgovori:

- Sve naše jedinice su zauzete. Zatvorite se u kuću i nekoga ćemo poslati čim bude slobodan.

Džordž odgovori:

- O.K.

Spusti slušalicu, pričeka 30 sekundi i nazove ponovo policiju:

- Dobro veče, ja sam vas malopre nazvao da mi lopovi pljačkaju ostavu sa alatom... Ne trebate se brinuti za to... ubio sam ih"

Pa spusti slušalicu.

Za pet minuta, 6 policijskih kola, ekipa snajperista, helikopter, dvoje vatrogasnih kola i hitna pomoć nađoše se pred njegovom kućom i uhapsiše lopove u toku pljačke.

Policajac mu reče:

- Mislio sam da ste ih ubili...

Džordž mu odgovori:

- A ja sam mislio da ste mi rekli da nemate nikoga slobodnog da pošaljete..."

Poenta: Ne zajebavajte se sa starim ljudima!

Нема коментара:

Постави коментар