недеља, 27. децембар 2009.

Simpsonovi

-Zašto su pojedini filmovi zbog grubog jezika zabranjeni za mlađe od osamnaest godina? Pa, samo oni tako govore. (Homer Simpson)

-Ja i nisam neki vernik, ali ako si gore, molim te spasi me, Supermene.

-Kad ću već jednom naučiti? Odgovor na životne probleme se ne nalazi na dnu boce. On je na televiziji.

-Šta će nam uopšte psihijatar? Mi znamo da je naš sin ludak.

-Liza, vampiri su izmišljena bića baš kao i vilenjaci, gremlini i eskimi.

-Da ubijem svog šefa? Da li se usuđujem da ostvarim američki san?

-A sad idem na zadnje sedište svog automobila sa ženom koju volim. I neće me biti sledećih 10 minuta.

-Celog života imao sam samo jednu želju- da ostvarim sve svoje snove.

-Brak je kao mrtvački sanduk, a svako dete je kao ekser.

-Bez obzira na to koliko si dobar u nečemu, postoji bar milion ljudi koji su bolji od tebe.

-Nemojte da mene mučite, imam ženu i decu. Mučite njih.

-Dobro , deco, pokušali ste da uradite najbolje i očajno ste prošli. Savet: nikad ništa ne pokušavajte.

-Fuj, engleski... Meni to ne treba, nikad neću otići u Englesku.

-Kad bismo imali 10000 dolara bili bismo milioneri.

-O.K. mozgu, ti ne voliš mene, ja ne volim tebe. Ali, hajde da uradimo ovo, pa da nastavim da te polako ubijam alkoholom.

-Jadan čovek...ima sav novac ovog sveta, ali ne može da kupi jednu stvar...dinosaurusa.

-Nije lako nositi se sa trudnom ženom i problematičnim sinom, ali nekako sam uspeo da u taj raspored uguram i osam sati TV-a dnevno.

-Sine, kada učestvuješ u sportu, nije bitno da li si pobedio ili izgubio, već koliko se napiješ posle svega.

Нема коментара:

Постави коментар