недеља, 27. децембар 2009.

Njen i njegov dnevnik

Njen dnevnik:

"U subotu je bio cudan. Izasli smo na piće. Bila sam ceo dan sa prijateljicama u kupovini i malo sam zakasnila. Možda je zbog toga bio ljut. Nekako se u razgovoru nismo našli. Predlozila sam, da odemo na drugo mesto, gde možda možemo malo bolje razgovarati. Njemu je bilo svejedno. I dalje je bio ćutljiv i odsutan. Pitala sam ga šta mu je, ali on mi samo reče "ništa". Pitala sam ga, da li sam ga ja naljutila. On mi dade odgovor, da nema veze sa mnom i da se ne brinem. Na putu kući u autu sam mu rekla, da ga volim. On je i dalje ćutao i nastavio voznju kao da ništa nije bilo. Zašto nije jednostavno rekao, da i on mene voli? Kada smo stigli, osetila sam da sam ga izgubila i da on neće više da ima posla sa mnom. On je celo veče sedeo pred televizorom i nije progovorio ni reč. Činio mi se odsutan i mislima negde daleko od mene. Ja sam legla spavati. Nakon 10 minuta i on je legao u krevet i iznenada je reagovao na moje nežnosti i vodili smo ljubav.Ali i dalje sam imala utisak da je odsutan. Bilo mi je svega dosta pa sam odlucila, da s njim porazgovaram o toj situaciji, ali on je već bio zaspao. Ja sam plačući zaspala.Ne znam šta dalje. Moj život više nema smisla."

Njegov dnevnik:

"Danas je "Zvezda" izgubila, ali smo imali odličan seks."

Нема коментара:

Постави коментар